6 نکته مهم برای سئو مقالات سایت

يکشنبه 26 مرداد 1399
16:42
مهسا بام افکن

6 نکته بسیار مهم و تاثیر گذار برای سئو کردن مقالات سایت یا قسمت بلاگ وبسایت وجود دارد که دانستن آن ها می تواند میزان بازدید کنندگان سایت شما متحول کند.

در این مطلب از مقالات آموزش سئو وردپرس قصد داریم این 6 نکته را برای شما مطرح کنیم.

اگر یک وبلاگ دارید ، احتمالاً اهمیت وبلاگ نویسی در تجارت را درک کرده اید. اما آیا می دانید چگونه پست های وبلاگ خود را بهینه کنید تا آنها را به موتور جستجوی دوستانه تر تبدیل کند؟ حقیقت این است که بسیاری از وبلاگ نویسان از پتانسیل عظیم بازاریابی وبلاگ های خود استفاده نمی کنند. در حقیقت ، یک مطالعه اخیر توسط blogger.com نشان می دهد که اگرچه تقریبا 60٪ از مشاغل دارای وبلاگ هستند ، 65٪ از این دارندگان وبلاگ حتی در یک سال گذشته حتی به روز نشده اند! با تهیه محتوای جدید و مرتبط و انجام بهینه سازی اولیه پست وبلاگ ، می توانید از مزایای بسیاری از پیشنهادات وبلاگ نویسی استفاده کنید. در اینجا شش نکته بهینه سازی آسان موتور جستجو (SEO) برای کمک به توجه وبلاگ شما وجود دارد.

تحقیق خود را انجام دهید. تحقیقات کلمات کلیدی برای بهینه سازی صفحه ضروری است. این احتمال وجود دارد که شما بطور طبیعی کلمات کلیدی را بدون ایجاد محتوای با ارزش در مورد موضوع ، متوجه آن دسته از کلمات کلیدی شوید. با این وجود ، ابزارها و تکنیک های متنوعی برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط با پست وبلاگ شما وجود دارد که شاید شما آنها را در نظر نگرفته باشید. Google Adwords Keyword Tool و semrush.com هر دو ابزار بسیار خوبی را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد کلمات کلیدی مربوط به موضوع خود را پیدا کنید و حتی از رقابت خود جاسوسی کنید تا ببینید که چه کلمات و عباراتی را هدف قرار می دهند تا بتوانند به سایت های خود ترافیک بزنند.


در کل پست خود از کلمات کلیدی استفاده کنید. هنگامی که شما یک زن و شوهر از کلمات کلیدی با ارزش و مرتبط را هدف قرار دادید ، مهم است که آنها را در جایی قرار دهید که بیشترین تأثیر را برای انسانها داشته باشد و موتورهای جستجوگر فهرست بندی مطالب شما. سعی کنید آنها را در مکان های زیر بگنجانید:

عنوان

سرفصل ها و زیرنویس ها

جمله مقدماتی

نتیجه گیری پاراگراف

متن لنگر (متنی که شما به سایر صفحات مرتبط در سایت خود پیوند می دهید)

عنوان ها و توضیحات متا

یک کلمه احتیاط: در پر کردن کلمات کلیدی مشغول به کار نباشید ، این عمل پر کردن محتوای شما با کلمات کلیدی زیادی است که خواندن آن دشوار می شود. این امر نه تنها پیروان وبلاگ شما را تحریک می کند بلکه به شما جریمه می شود توسط Google. یک زن و شوهر از کلید واژه های استراتژیک ترفند را انجام می دهند.

تصاویر خود را بهینه کنید. هر وقت عکسی را در وبلاگ خود بارگذاری می کنید ، حتما کلمات کلیدی را در نام پرونده وارد کنید و قسمت متن متناوب را با توضیحات مختصر و غنی از کلمات کلیدی از عکس پر کنید.


به پیوندهای دیگران مراجعه کنید. وقتی در پست وبلاگ خود به یک بلاگر یا مقاله دیگری اشاره می کنید ، پیوندی به اطلاعات مورد نظر خود درج کنید. نه تنها آداب و رسوم وبلاگ نویسی خوب است ، بلکه ممکن است شما نیز خوش شانس باشید و پیوندی را پس بگیرید. پیوندهای با کیفیت برای هر سایتی که به دنبال رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو است ، کالایی با ارزش است.

به خوانندگان این فرصت را بدهید که در وبلاگ خود مشترک شوید. دکمه های اشتراک RSS یا اشتراک اشتراک را به صورت برجسته بگنجانید و در صورت امکان امکان اشتراک در پست های خود را از طریق ایمیل به بینندگان پیشنهاد دهید. این امر به پیروان وبلاگ شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به بررسی دوره ای سایت خود برای مطالب جدید ، از آخرین ارسال های خود مطلع شوند.


برای گسترده تر کردن پست های وبلاگ خود از رسانه های اجتماعی استفاده کنید. به عنوان یک تجارت کوچک ، ممکن است از Facebook ، Twitter ، Google+ یا سایر سایتهای رسانه های اجتماعی برای ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه و فعلی استفاده کنید. چرا محتوای وبلاگ خود را در این سایتها برای قرار گرفتن در معرض وب بیشتر تبلیغ نمی کنید؟ برنامه های رایگان مانند Hootsuite ارسال لینک به آخرین پست وبلاگ شما در تمام سایت های رسانه های اجتماعی خود را تنها با چند کلیک آسان می کند. شما حتی می توانید ارسال های خود را قبل از زمان برنامه ریزی کنید!


با رعایت این نکات ساده SEO ، می توانید رتبه های بالاتر در SERPS ، افزایش ترافیک وب و نرخ تبدیل مشتری بالاتر را ترغیب کنید. آیا مشغول این هستید که از بهینه سازی وبلاگ خود استفاده کنید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو OpenVine می توانند به شما در موقعیت مکانی برجسته تر در صفحات نتایج موتور جستجو کمک کنند.


[ بازدید : 267 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین وبلاگ آموزش سئو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]