شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

بهترین وبلاگ آموزش سئو

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

5 تاکتیک بهینه سازی خارج از سایت برای مشاهده بهتر جستجوی محلی

درست است که بهینه سازی وب سایت شما می تواند به شما در رتبه بالاتر در SERP ها کمک کند. اما این تنها نیمی از داستان است. برای نمایش در یکی از لیست های برتر آرزو ، تکنیک های بهینه سازی خارج از سایت وجود دارد که باید از آنها استفاده کنید.

این که آیا شما یک شرکت طراحی وب سایت در Foxboro ، MA ، یا یک خانه ماهیگیری در آلاسکا هستید ، مراحلی وجود دارد که می توانید در نتایج جستجو متوجه شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تکنیک های بازاریابی موتور جستجو که می توانید از امروز شروع به کار کنید ، بخوانید.

بهینه سازی خارج از سایت برای نتایج جستجوی بهتر محلی

در اینجا نکاتی قابل استفاده وجود دارد که می توانید امروز مورد استفاده قرار دهید. نکته دقیق: اطمینان حاصل کنید که هر لیستی که ارائه می کنید اطلاعات کسب و کار یکسانی دارند ، از جمله نام تجاری ، آدرس ، شماره تلفن ، URL وب سایت ، توضیحات و غیره.

1. با دبیران مشاغل محلی مشروع ثبت نام کنید

هرچه از لیست های محلی بیشتر استفاده کنید ، فرصت بیشتری برای مواجهه با مشاغلتان وجود دارد. اما با وجود صدها دایرکتوری تجاری ، کدامیک از آنها را در لیست ارزشمند قرار می دهید؟

برای یافتن فهرست ها و لیست های خاص مربوط به شغل خود به Moz محلی بروید و لیست های تجاری فعلی خود را برای همخوانی بررسی کنید. https://moz.com/local/search

برای ارسال لیستی از فهرستهای ارزشمند تجارت ، این پست جالب توسط HubSpot را بررسی کنید.

مطلبی که خواندن آن برای سئو شما بسیار خوب است: 6 نکته مهم برای سئو مقالات سایت

2. اطلاعات کسب و کار خود را به لیست های کسب و کار موتور جستجو ارسال کنید

Google و بینگ هر دو دارای لیست تجاری هستند. از آنجا که می خواهید با موتورهای جستجو متوجه شوید ، پرداخت لیست های تأیید شده با هرکدام می پردازد. در اینجا پیوندهایی برای تنظیم لیست های تجاری شما آورده شده است:

Google برای کسب و کار من

مکان های بینگ برای تجارت

یاهو از طریق Yext (در اینجا یک پست مفید برای لیست به صورت رایگان وجود دارد.)

3. برای دریافت پیوند ، به یک صدای آشنا در صحنه محلی تبدیل شوید

با سایر اعضای جامعه (آفلاین و آنلاین) شبکه ای کنید تا به یک حضور محلی تبدیل شوید. شما می توانید این کار را از طریق وبلاگ نویسی مهمان ، شرکت در / حمایت از برنامه های انجمن و تبدیل شدن به منبع تبدیل شده برای دیگران در اطراف خود انجام دهید. با این کار وزوز مثبت ایجاد می شود و به دیگران کمک می کند تا به وب سایت شما پیوند دهند.

4- بازاریابی محتوا از طریق رسانه های اجتماعی

اگر وبلاگ می کنید (و باید) ، پست های وبلاگ و سایر مطالب خود را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی توزیع کنید - به خصوص Google +. برای ایجاد صفحه کاری Google+ خود اینجا را کلیک کنید. (این با لیست مشاغل Google شما متفاوت است.) علاوه بر پست های رسانه های اجتماعی ، می توانید پست های وبلاگ خود را به پست های جدید تجاری Google اضافه کنید. در اینجا دستورالعمل هایی برای دسترسی به صفحه کسب و کار Google شما وجود دارد.

5. تشویق نظرات مشتری در سایتهای نقد و بررسی آنلاین

هیچ پنهانی نیست که اثبات اجتماعی بسیار مهم است. در حقیقت ، 3/4 از خریداران آنلاین در ایالات متحده اظهار داشتند که بررسی های آنلاین قبل از خرید جدید (Statista) مهم بوده است. برای صاحبان مشاغل ، این بدان معنی است که درخواست داشتن همه لیست ها در سایت های بررسی مربوط به صنعت شما مهم است. می تواند نظرهای خوب را در آغوش بگیرد و به صورت منفعلانه به موارد منفی که می پردازد بپردازد.

همانطور که می بینید ، بسیاری از استراتژی های رایگان در نوک انگشتان وجود دارد که به شما کمک می کند در صفوف صعود کنید تا در بالای SERP ها برای جستجوهای محلی ظاهر شوید. در صورت نیاز در طول راه کمک کنید یا وقت کافی برای مقابله با این تلاش وقت گیر ندارید ، در صورت تمایل با ما در تماس باشید! چه در Foxboro، MA و چه در هرجای دیگر کشور باشید ، متخصصان محلی در زمینه بازاریابی جستجو می توانند به افزایش رتبه شما و افزایش کیفیت هدایت کمک کنند.

6 نکته مهم برای سئو مقالات سایت

6 نکته بسیار مهم و تاثیر گذار برای سئو کردن مقالات سایت یا قسمت بلاگ وبسایت وجود دارد که دانستن آن ها می تواند میزان بازدید کنندگان سایت شما متحول کند.

در این مطلب از مقالات آموزش سئو وردپرس قصد داریم این 6 نکته را برای شما مطرح کنیم.

اگر یک وبلاگ دارید ، احتمالاً اهمیت وبلاگ نویسی در تجارت را درک کرده اید. اما آیا می دانید چگونه پست های وبلاگ خود را بهینه کنید تا آنها را به موتور جستجوی دوستانه تر تبدیل کند؟ حقیقت این است که بسیاری از وبلاگ نویسان از پتانسیل عظیم بازاریابی وبلاگ های خود استفاده نمی کنند. در حقیقت ، یک مطالعه اخیر توسط blogger.com نشان می دهد که اگرچه تقریبا 60٪ از مشاغل دارای وبلاگ هستند ، 65٪ از این دارندگان وبلاگ حتی در یک سال گذشته حتی به روز نشده اند! با تهیه محتوای جدید و مرتبط و انجام بهینه سازی اولیه پست وبلاگ ، می توانید از مزایای بسیاری از پیشنهادات وبلاگ نویسی استفاده کنید. در اینجا شش نکته بهینه سازی آسان موتور جستجو (SEO) برای کمک به توجه وبلاگ شما وجود دارد.

تحقیق خود را انجام دهید. تحقیقات کلمات کلیدی برای بهینه سازی صفحه ضروری است. این احتمال وجود دارد که شما بطور طبیعی کلمات کلیدی را بدون ایجاد محتوای با ارزش در مورد موضوع ، متوجه آن دسته از کلمات کلیدی شوید. با این وجود ، ابزارها و تکنیک های متنوعی برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط با پست وبلاگ شما وجود دارد که شاید شما آنها را در نظر نگرفته باشید. Google Adwords Keyword Tool و semrush.com هر دو ابزار بسیار خوبی را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد کلمات کلیدی مربوط به موضوع خود را پیدا کنید و حتی از رقابت خود جاسوسی کنید تا ببینید که چه کلمات و عباراتی را هدف قرار می دهند تا بتوانند به سایت های خود ترافیک بزنند.


در کل پست خود از کلمات کلیدی استفاده کنید. هنگامی که شما یک زن و شوهر از کلمات کلیدی با ارزش و مرتبط را هدف قرار دادید ، مهم است که آنها را در جایی قرار دهید که بیشترین تأثیر را برای انسانها داشته باشد و موتورهای جستجوگر فهرست بندی مطالب شما. سعی کنید آنها را در مکان های زیر بگنجانید:

عنوان

سرفصل ها و زیرنویس ها

جمله مقدماتی

نتیجه گیری پاراگراف

متن لنگر (متنی که شما به سایر صفحات مرتبط در سایت خود پیوند می دهید)

عنوان ها و توضیحات متا

یک کلمه احتیاط: در پر کردن کلمات کلیدی مشغول به کار نباشید ، این عمل پر کردن محتوای شما با کلمات کلیدی زیادی است که خواندن آن دشوار می شود. این امر نه تنها پیروان وبلاگ شما را تحریک می کند بلکه به شما جریمه می شود توسط Google. یک زن و شوهر از کلید واژه های استراتژیک ترفند را انجام می دهند.

تصاویر خود را بهینه کنید. هر وقت عکسی را در وبلاگ خود بارگذاری می کنید ، حتما کلمات کلیدی را در نام پرونده وارد کنید و قسمت متن متناوب را با توضیحات مختصر و غنی از کلمات کلیدی از عکس پر کنید.


به پیوندهای دیگران مراجعه کنید. وقتی در پست وبلاگ خود به یک بلاگر یا مقاله دیگری اشاره می کنید ، پیوندی به اطلاعات مورد نظر خود درج کنید. نه تنها آداب و رسوم وبلاگ نویسی خوب است ، بلکه ممکن است شما نیز خوش شانس باشید و پیوندی را پس بگیرید. پیوندهای با کیفیت برای هر سایتی که به دنبال رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو است ، کالایی با ارزش است.

به خوانندگان این فرصت را بدهید که در وبلاگ خود مشترک شوید. دکمه های اشتراک RSS یا اشتراک اشتراک را به صورت برجسته بگنجانید و در صورت امکان امکان اشتراک در پست های خود را از طریق ایمیل به بینندگان پیشنهاد دهید. این امر به پیروان وبلاگ شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به بررسی دوره ای سایت خود برای مطالب جدید ، از آخرین ارسال های خود مطلع شوند.


برای گسترده تر کردن پست های وبلاگ خود از رسانه های اجتماعی استفاده کنید. به عنوان یک تجارت کوچک ، ممکن است از Facebook ، Twitter ، Google+ یا سایر سایتهای رسانه های اجتماعی برای ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه و فعلی استفاده کنید. چرا محتوای وبلاگ خود را در این سایتها برای قرار گرفتن در معرض وب بیشتر تبلیغ نمی کنید؟ برنامه های رایگان مانند Hootsuite ارسال لینک به آخرین پست وبلاگ شما در تمام سایت های رسانه های اجتماعی خود را تنها با چند کلیک آسان می کند. شما حتی می توانید ارسال های خود را قبل از زمان برنامه ریزی کنید!


با رعایت این نکات ساده SEO ، می توانید رتبه های بالاتر در SERPS ، افزایش ترافیک وب و نرخ تبدیل مشتری بالاتر را ترغیب کنید. آیا مشغول این هستید که از بهینه سازی وبلاگ خود استفاده کنید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو OpenVine می توانند به شما در موقعیت مکانی برجسته تر در صفحات نتایج موتور جستجو کمک کنند.

چرا SEO بیشتر از آنچه فکر می کنید آسان است

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) طی این سالها یک سری از تحولات را پشت سر گذاشته است. تاکتیک های قدیمی تر که بر روی بهینه سازی مبتنی بر کلمه کلیدی و شیوه های کلاه سیاه متمرکز شده اند ، منسوخ شده اند و استراتژی های مدرن ، که بر تجربه کاربر متمرکز است ، جایگزین آنها شده است. SEO در طول تاریخ خود یک استراتژی مقرون به صرفه و فوق العاده با ارزش برای صاحبان مشاغل کلیه صنایع بوده است.

اما با وجود توسعه ساده استراتژی ، بسیاری از دارندگان مشاغل هنوز از سختی درک شده سئو برای پیگیری با آن مرعوب نیستند. سئو یک استراتژی فشرده زمان است و توجه زیادی را می طلبد ، اما به جایی رسیده است که دیگر دشوار نیست. با داشتن ذهنیت درست و تعهد صحیح ، هر صاحب مشاغل می تواند شروع به ساختن یک کمپین سئو کند - و از مزایای زیادی استفاده کند.

مطلب پیشنهادی: 6 نکته مهم برای سئو مقالات سایت

ریشه های تصور غلط

برای صاحبان مشاغل نا آشنا با جنبه فنی توسعه وب ، ایده الگوریتم Google غالباً فوق العاده پیچیده به نظر می رسد - در واقع ، این الگوریتم به طور فوق العاده پیچیده است ، اما این بدان معنا نیست که شما برای موفقیت در یک استراتژی فوق العاده پیچیده نیاز دارید.صاحبان مشاغل به طور معمول در مورد مهندسی و برنامه نویسی پیشرفته که به حفظ این الگوریتم و توسعه وب سایتهای پیچیده می پردازند فکر می کنند و فکر می کنند ساخت چیزی از آن مقیاس با دانش محدود چقدر غیرممکن است.

تصور غلط اینجاست که اگر بخواهند از پتانسیل کامل خود استفاده کنند ، ساختارهای پیشرفته به استراتژیهای پیچیده ای نیاز دارند. با این حال ، با وجود پشتیبان پیشرفته ، اصول اصلی الگوریتم جستجوی Google ساده است و استراتژی های ساده برای دستیابی به نتایج مثبت کافی است. هدف Google ارائه بهترین تجربه آنلاین آنلاین به کاربران است ، به این معنی که نتایج مناسب ، مناسب و با ارزش را به آنها ارائه می دهید.

مبانی اساسی که هر کسی می تواند بر آن تسلط یابد

روندی که Google برای محاسبه رتبه های جستجو استفاده می کند بسیار پیچیده است - و کارشناسان جستجو حتی آن را کاملاً درک نمی کنند زیرا Google هرگز راز کارکرد الگوریتم ها را منتشر نکرده است. اما ما می دانیم که برای رتبه بندی بالا برای یک سؤال معین ، باید دو شرط را رعایت کنید: شما باید به عنوان یک مرجع شناخته شوید ، و باید با دادن ارزش به آنچه مردم به دنبال آن هستند ، منتشر کنید. سایتهایی که به بهترین وجهی از این الزامات را برآورده می کنند ، بالاترین رتبه را کسب می کنند.

خوشبختانه تحقق این الزامات می تواند با استراتژی های اساسی که به طور مداوم در طول زمان اجرا می شوند ،امکان پذیر است. هرچه بیشتر آنها را پیاده سازی کنید ، و بیشتر آنها را ادامه دهید ، قدرت و حضور آنلاین شما بیشتر می شود.

محتوای سایت می تواند یک روش صحیح برای سئو کردن وبسایت باشد.در ابتدا مطمئن شوید که محتوای وبسایت شما کپی نباشد.سپس به بررسی نقاط قوت و ضعف آن و صد البته کاربر پسند بودن آن بپردازید.

شما می خواهید مهمترین صفحات (مانند "صفحه اصلی" ، "محصولات" و "با ما تماس بگیرید") با عناوین قوی و چندین پاراگراف اثر گذار تقویت کنید. کلمات و عباراتی را بطور دقیق توصیف کنید ، اما سعی نکنید مطالب خود را پر از آن کنید. روی نوشتن به طور طبیعی تمرکز کنید. بهینه سازی برچسب ها و برچسب های متا (که معمولاً می توان از طریق سیستم مدیریت محتوای سایت شما انجام شد) به ویژه در ابتدای فعالیت خود بسیار مفید است.

در مرحله بعد ، یک استراتژی وبلاگ نویسی مداوم را پیاده سازی کنید. حداقل هر هفته یک هزار کلمه (یا بیشتر) پست وبلاگ بنویسید . در مورد موضوعاتی بنویسید که مخاطبان شما می خواهند در مورد آنها بدانند ، تا آنجا که ممکن است به سؤالات احتمالی آنها پاسخ دهید. این به شما کمک می کند منبعی باشید که جستجوگرهای شما می خواهند آن را پیدا کنند ، و در نتیجه رتبه بالاتری خواهید یافت. هرچه سؤال بیشتری به شما بدهد ، سؤالات بالقوه بیشتری برای پاسخ دادن به آنها وجود دارد.

لینک های ورودی مرجع ساختمان به معنای داشتن حضور گسترده در اینترنت است و این بدان معنی است که پیوندهای ورودی با کیفیت را به سایت شما نشان می دهد. ساختن این لینک ها بسیار آسان است - می توانید پیوندهایی را که به سایت شما ارسال می شود در بدنه یک پست وبلاگ مهمان در سایت های همکار ، یک نظر در انجمن یا استناد به وابستگی خود در یک مصاحبه برای یک انتشار قرار دهید. فقط مطمئن باشید استراتژی خود را متنوع خواهید کرد. از منابع زیادی استفاده کنید ، به بسیاری از صفحات داخلی مختلف سایت خود پیوند دهید و همیشه اطمینان حاصل کنید که پیوندهای شما مرتبط هستند و به مکالمه ارزش افزوده می دهند.

ادغام سئو با شبکه اجتماعی

اگر قبلاً حضوری در رسانه های اجتماعی ندارید ، زمان آن رسیده است که یکی را دریافت کنید. پروفایل های خود را برای Facebook ، Twitter ، LinkedIn و هر کانال دیگری که فکر می کنید مناسب است ادعا کنید. مرتباً پست کنید ، با مخاطبان خود درگیر شوید و اعتبار شما به عنوان یک تجارت آنلاین بسیار بهبود خواهد یافت. همچنین می خواهید پروفایل های تجاری خود را در فهرست های محلی و سایت هایی مانند Yelp مرور کنید و از صحت اطلاعات شما (به ویژه نام ، آدرس و شماره تلفن) اطمینان حاصل کنید. هرچه نظرات مثبت تری در این سایت ها دریافت کنید ، برای جستجوی محلی رتبه بالاتری خواهید یافت.




1