چرا SEO بیشتر از آنچه فکر می کنید آسان است
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) طی این سالها یک سری از تحولات را پشت سر گذاشته است. تاکتیک های قدیمی تر که بر روی بهینه سازی مبتنی بر کلمه کلیدی و شیوه های کلاه سیاه متمرکز شده اند ، منسوخ شده اند و استراتژی های مدرن ، که بر تجربه کاربر متمرکز است ، جایگزین آنها شده است. SEO در طول تاریخ خود یک استراتژی مقرون به صرفه و فوق العاده با ارزش برای صاحبان مشاغل کلیه صنایع بوده است.
اما با وجود توسعه ساده استراتژی ، بسیاری از دارندگان مشاغل هنوز از سختی درک شده سئو برای پیگیری با آن مرعوب نیستند. سئو یک استراتژی فشرده زمان است و توجه زیادی را می طلبد ، اما به جایی رسیده است که دیگر دشوار نیست. با داشتن ذهنیت درست و تعهد صحیح ، هر صاحب مشاغل می تواند شروع به ساختن یک کمپین سئو کند - و از مزایای زیادی استفاده کند.
مطلب پیشنهادی: 6 نکته مهم برای سئو مقالات سایت
ریشه های تصور غلط
برای صاحبان مشاغل نا آشنا با جنبه فنی توسعه وب ، ایده الگوریتم Google غالباً فوق العاده پیچیده به نظر می رسد - در واقع ، این الگوریتم به طور فوق العاده پیچیده است ، اما این بدان معنا نیست که شما برای موفقیت در یک استراتژی فوق العاده پیچیده نیاز دارید.صاحبان مشاغل به طور معمول در مورد مهندسی و برنامه نویسی پیشرفته که به حفظ این الگوریتم و توسعه وب سایتهای پیچیده می پردازند فکر می کنند و فکر می کنند ساخت چیزی از آن مقیاس با دانش محدود چقدر غیرممکن است.
تصور غلط اینجاست که اگر بخواهند از پتانسیل کامل خود استفاده کنند ، ساختارهای پیشرفته به استراتژیهای پیچیده ای نیاز دارند. با این حال ، با وجود پشتیبان پیشرفته ، اصول اصلی الگوریتم جستجوی Google ساده است و استراتژی های ساده برای دستیابی به نتایج مثبت کافی است. هدف Google ارائه بهترین تجربه آنلاین آنلاین به کاربران است ، به این معنی که نتایج مناسب ، مناسب و با ارزش را به آنها ارائه می دهید.
مبانی اساسی که هر کسی می تواند بر آن تسلط یابد
روندی که Google برای محاسبه رتبه های جستجو استفاده می کند بسیار پیچیده است - و کارشناسان جستجو حتی آن را کاملاً درک نمی کنند زیرا Google هرگز راز کارکرد الگوریتم ها را منتشر نکرده است. اما ما می دانیم که برای رتبه بندی بالا برای یک سؤال معین ، باید دو شرط را رعایت کنید: شما باید به عنوان یک مرجع شناخته شوید ، و باید با دادن ارزش به آنچه مردم به دنبال آن هستند ، منتشر کنید. سایتهایی که به بهترین وجهی از این الزامات را برآورده می کنند ، بالاترین رتبه را کسب می کنند.
خوشبختانه تحقق این الزامات می تواند با استراتژی های اساسی که به طور مداوم در طول زمان اجرا می شوند ،امکان پذیر است. هرچه بیشتر آنها را پیاده سازی کنید ، و بیشتر آنها را ادامه دهید ، قدرت و حضور آنلاین شما بیشتر می شود.
محتوای سایت می تواند یک روش صحیح برای سئو کردن وبسایت باشد.در ابتدا مطمئن شوید که محتوای وبسایت شما کپی نباشد.سپس به بررسی نقاط قوت و ضعف آن و صد البته کاربر پسند بودن آن بپردازید.
شما می خواهید مهمترین صفحات (مانند "صفحه اصلی" ، "محصولات" و "با ما تماس بگیرید") با عناوین قوی و چندین پاراگراف اثر گذار تقویت کنید. کلمات و عباراتی را بطور دقیق توصیف کنید ، اما سعی نکنید مطالب خود را پر از آن کنید. روی نوشتن به طور طبیعی تمرکز کنید. بهینه سازی برچسب ها و برچسب های متا (که معمولاً می توان از طریق سیستم مدیریت محتوای سایت شما انجام شد) به ویژه در ابتدای فعالیت خود بسیار مفید است.
در مرحله بعد ، یک استراتژی وبلاگ نویسی مداوم را پیاده سازی کنید. حداقل هر هفته یک هزار کلمه (یا بیشتر) پست وبلاگ بنویسید . در مورد موضوعاتی بنویسید که مخاطبان شما می خواهند در مورد آنها بدانند ، تا آنجا که ممکن است به سؤالات احتمالی آنها پاسخ دهید. این به شما کمک می کند منبعی باشید که جستجوگرهای شما می خواهند آن را پیدا کنند ، و در نتیجه رتبه بالاتری خواهید یافت. هرچه سؤال بیشتری به شما بدهد ، سؤالات بالقوه بیشتری برای پاسخ دادن به آنها وجود دارد.
لینک های ورودی مرجع ساختمان به معنای داشتن حضور گسترده در اینترنت است و این بدان معنی است که پیوندهای ورودی با کیفیت را به سایت شما نشان می دهد. ساختن این لینک ها بسیار آسان است - می توانید پیوندهایی را که به سایت شما ارسال می شود در بدنه یک پست وبلاگ مهمان در سایت های همکار ، یک نظر در انجمن یا استناد به وابستگی خود در یک مصاحبه برای یک انتشار قرار دهید. فقط مطمئن باشید استراتژی خود را متنوع خواهید کرد. از منابع زیادی استفاده کنید ، به بسیاری از صفحات داخلی مختلف سایت خود پیوند دهید و همیشه اطمینان حاصل کنید که پیوندهای شما مرتبط هستند و به مکالمه ارزش افزوده می دهند.
ادغام سئو با شبکه اجتماعی
اگر قبلاً حضوری در رسانه های اجتماعی ندارید ، زمان آن رسیده است که یکی را دریافت کنید. پروفایل های خود را برای Facebook ، Twitter ، LinkedIn و هر کانال دیگری که فکر می کنید مناسب است ادعا کنید. مرتباً پست کنید ، با مخاطبان خود درگیر شوید و اعتبار شما به عنوان یک تجارت آنلاین بسیار بهبود خواهد یافت. همچنین می خواهید پروفایل های تجاری خود را در فهرست های محلی و سایت هایی مانند Yelp مرور کنید و از صحت اطلاعات شما (به ویژه نام ، آدرس و شماره تلفن) اطمینان حاصل کنید. هرچه نظرات مثبت تری در این سایت ها دریافت کنید ، برای جستجوی محلی رتبه بالاتری خواهید یافت.
[ بازدید : 264 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]